Κυριακή 18 Μαρτίου 2018

Λαχανικά στο φούρνο με κρέας ή χωρίς !

Υλικά: 3 μελιτζάνες
3 πιπεριές κόκκινες 
2 μεγάλα κρεμμύδια
3 πατάτες
1 πακέτο μανιτάρια πλευρώτους
3 σκόρδα
3 ντομάτες ώριμες
λίγος μαιντανός
δύο κλαράκια σέλινο
χυμός ντομάτας
λάδι
αλάτι, πιπέρι
δύο κύβοι κοτόπουλου



Τρόπος: Καθαρίζουμε και πλένουμε τα λαχανικά μας. 
Σε ένα μεγάλο ταψί ξεφλουδίζουμε και τρίβουμε τις τρεις ντομάτες. Κόβουμε σε κομμάτια μικρά τις μελιτζάνες τις πιπεριές, τα κρεμμύδια, τις πατάτες και τα μανιτάρια. Κόβουμε τα σκόρδα σε φετάκια, προσθέτουμε αλάτι και πιπέρι, ψιλοκομμένο μαϊντανό και τα δύο κλαράκια σέλινο ψιλοκομμένα.
Ρίχνουμε λάδι αρκετό, και τον χυμό ντομάτας  και ψιλοκόβουμε τους δύο κύβους και τους διασκορπίζουμε στο ταψί. Προσθέτουμε και ένα ποτήρι νερό και ψήνουμε στον φούρνο στον αέρα στους 180 βαθμούς.
Όταν έχουν μαλακώσει τα λαχανικά μας, μπορούμε να προσθέσουμε αν θέλουμε μπριζόλες χοιρινές ή κοτόπουλο και να συνεχίσουμε το ψήσιμο. 
Αλλιώς τα τρώμε σκέτα αφού ανακατεύουμε κατά διαστήματα και δοκιμάζοντας το αλάτι.



3 σχόλια:

  1. Από τα αγαπημένα μου....! το λατρεύω και το έχω φάει με χοιρινό κρέας.
    Την καλησπέρα μου Μαίρη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Γιάννη μου κι εγώ το έφτιαξα χθες με μπριζόλες χοιρινές! Υπέροχο έγινε! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή τη συνταγή την κάνω κι εγώ και μας αρέσει πολύ.
    Δεν ήξερα αυτό το μπλογκ ούτε και τα άλλα.
    Θα τα περπατήσω σε λίγο.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή